Tuesday, June 8, 2010


with kahjoon hat! :D


今日叻想講下心裏一直想講既野 行某個 [我每日一定、必須要去既] 地方要一個死巧婆 巧都出汁 我非常之地討厭那個巧婆 所做既野只有壞事 以爲自己最大
YAK蕉啊你 (!) 成日行到對D男仔發巧 扮可憐黎就一流 搶人男友就一流 做過左既壞事 就驚被人知 叫人地謀講 敢做敢當啦 最討厭尼D人 收皮啦
同埋我想同D唔了解個條粉腸既人講 我討厭個條粉腸係有很大的理由 麽野理由尼得唔噻知 有D低能既人講我討厭個條粉腸係因爲我妒嫉個條粉腸比我靚(?)(!) 我呸 YAK蕉啊你 唔知野就謀講甘多 同埋 個條粉腸靚(?) 對唔駐咯 我一D都唔覺得他靚 我覺得我比個條粉腸靚 尼吹丫


上面純粹是個人想講的東西 對號入座


No comments:

Post a Comment